רדיוס 100FM
https://d20x387xvo6jlt.cloudfront.net/wp-content/uploads/2019/08/article_bnr_mobile.jpg

איך להיזהר מאפקט בת היענה?

16.04.24

המגישים ליבת קמפלר – סוכנת ביטוח, מומחית פרישה ופנסיה ויועצת מס, ואלי יוניאן – מתכנן פרישה ויועץ כלכלי, מסבירים כיצד להתאים נכון את ההכנסות וההוצאות שלנו בגיל הפרישה. האם כל תא משפחתי צריך לסדר את הטבלה הזו כבר בגיל צעיר? מה עושים כאשר יש התנגשות בין מה שאנחנו רוצים להשיג כמו נסיעות לחו"ל או שיפוץ דירה, מול החלופה העדיפה מבחינת מיסוי ומבחינת גודל הפנסיה? איך אפשר לעזור להורים שלנו להתנהל נכון עם השינויים בהוצאות במהלך הזמן? מהם הכלים שיכולים לאפשר להם גם לתת תמיכה כלכלית או לרכוש נכסים לנכדים וגם לשמור לעצמם מספיק כסף להוצאות עתידיות?

שתף

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

11.07.23

האם רובוטים יוכלו להחליף רופאים? בפרק הזה של "יד ראשונה מרופא", ד"ר ברנרד דהן, מומחה לרפואת חניכיים, משוחח עם פרופ' הדר זיגדון – גלעדי, מומחית ברפואת חניכיים, מנהלת המחלקה לפריודונטיה בקריה הרפואית בבית החולים רמב"ם ועומדת בראש המעבדה לחקר עצם במכון למחקר קליני ברמב"ם. איך עושים שימוש בתאים לבנייה מחודשת של עצם? מהן התכונות של תאי גזע שיכולים להתחלק בצורה בלתי מוגבלת? כיצד משפרים את התקשורת עם המטופלים?

בהמשך הפרק, הד"ר דהן משוחח גם עם פרופ' איתן מיזיריצקי, רופא שיניים, מומחה בשיקום הפה, מהמייסדים וחבר הנהלה של האיגוד הדיגיטלי העולמי DDS ומנהל מרפאת שיניים מצליחה בתל אביב. השניים דנים על ההתקדמות באבחון וטיפול ברפואת שיניים באמצעות מדפסת תלת מימדית ורובוטים חדשניים שיאפשרו קיצור זמן ונוחות למטופל ולרופא.

 / 
מנגן עכשיו

WEEKEND VIBE