
מותג טוב הוא הרבה יותר מסתם שם – הוא נכס עסקי שיכול להגדיל את הערך של חברה, לבדל אותה מהמתחרים, ולהגן עליה מפני זיופים. בפרק הרביעי של "לתפוס את הפטנט",
הפודקאסט של קבוצת לוצאטו ורדיוס 100FM, בהנחיית ד"ר אסתר לוצאטו ועו"ד תמר לוצאטו, אנו צוללים לעולם המרתק של מותגים, סימני מסחר ולוחמה תחרותית בשוק הצרכנות.
הפעם מתארחים עומר דקל, מנכ"ל PMI – החברה השלישית בגודלה בעולם בייצור ושיווק צעצועים ומוצרי גיימינג, עם מותגים כמו בראול סטארס, אנגרי בירדס וסופרגול,
ועו"ד אורן מנדלר, ראש תחום ליטיגציית קניין רוחני בקבוצת לוצאטו. יחד, הם יספרו איך מגנים על מותג מצליח?
מה הופך סימן מסחר לכלי עסקי מנצח? ואיך להפוך שם מוכר לנכס ששווה מיליונים?