רדיוס 100FM
https://d20x387xvo6jlt.cloudfront.net/wp-content/uploads/2019/08/article_bnr_mobile.jpg

כל אחד יכול: כך תכתבו ברכה מושלמת

30.01.20

מתקשים לכתוב הקדשה לאהובים שלכם? ביקשנו מג'ני בלום, מגישת התוכנית "אהבה פלוס", לתת לנו טיפים שיצילו אותנו ברגע האמת ויעזרו לנו לכתוב את ההקדשה המושלמת

אם בעבר מגוון האפשרויות להעברת מסרים ליקירים שלנו היה מצומצם, היום יש לנו כבר המון דרכים ופלטפורמות לבטא רגש במסרים לקרובים אלינו. יותר מזה, העידן הנוכחי אף דוחף אותנו להגיב יותר למכרים שלנו על המתרחש בחייהם מתגובות לפוסטים של ימי הולדת ועד להקדשת שירים מרגשים ברדיו. ריכזתי עבורכן ועבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לייצר את ההקדשה המושלמת:

ילדים, לא להעתיק
כיתבו את ההקדשה בעצמכם. אל תעתיקו מכל מיני מקומות, אלא תהיו מקוריים. אולי אתם לא הכי מוכשרים בניסוחי משפטים וחרוזים, אבל העיקר שזה יצא מהלב שלכם, מבפנים. חוץ מזה, מגיע למי שאתם אוהבים שתשקיעו בו, לא ככה?

מגיע למי שאתם אוהבים שתשקיעו בו, לא ככה?

האורך לא קובע
לעיתים חושבים שהקדשות ארוכות מרגשות יותר ועמוקות יותר, אבל לפעמים זה בדיוק הפוך. הקדשה קצרה שמלטפת באהבה ותנגן בדיוק בנקודות הרגישות תשיג את המטרה טוב יותר.

הלו, זה רדיו?
השמות שלכם מוסיפים רגש ואינטימיות. אל תשכחו לציין את שמו או את שמה וממי ההקדשה. נשמע שזה ברור מאילו, אבל לפעמים בלהט הרגשות חלקכם שוכחים.

מוזיקה זה הכול
תבחרו שיר שמתאים להקדשה או שיר שאהוב על מי שאתם רוצים להקדיש לו. חשוב שהשיר ומשמעות המילים שלו יתאימו לתוכן ההקדשה ששלחתם – תסמכו עליי, זה יעצים את ההתרגשות בטירוף.

והכי חשוב, לא לפספס את ההקדשה 🙂
השקעתם, כתבתם, אהבתם, אז תדאגו לא לפספס את ההקדשה. אתם יכולים לבקש מתי ההקדשה תוקרא, טווח שעות מסוים. נסו לתעד את רגע ההקדשה בשידור בכל דרך. ואם פספסתם, תיבדקו היכן ניתן להאזין לתוכנית פעם נוספת.
לסיום, אנו מרבים לחלק לכם פרסים ואין ספק שתמיד כיף לקבל מתנות, אבל תזכרו שהפרס הכי גדול הוא לרגש את מי שאתם אוהבים. בהצלחה אהובים שלי. 
"אהבה פלוס" עם ג'ני בלום, א'-ה' 9:00-12:00, רדיוס 100FM

שתף

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

30.01.20

מהם 6 הדברים שיתרחשו בעולם המוזיקה בעשור הנוכחי?

30.01.20

השירים של היום נגמרים בקאט

02.02.20

מדי שבוע בתוכנית הקלאב שלנו "ליין אאוט" (שישי, 22:00) אנחנו מביאים לכם את הטרקים הכי חדשים ובולטים במוסיקה האלקטרונית.

 / 
מנגן עכשיו

TWILIGHT TIME